#1 Skrevet Juni 20, 2011 Heisann Jeg har ett karoseri til en Audi coupe 8B quattro(1989 mod) hvor det har stått en 7A motor i og lurer på om det er mulig å montere en S2 motor i denne bilen? -mye å ta hensyn til osv? Isåfall hvis det skal være mulig, hvor kan jeg få kjøpt en grei S2 motor ? helst med girkasse og det meste, siden karoseriet er tomt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 20, 2011 2,3liters 20ventiler foresten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 20, 2011 bolt on 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 20, 2011 vil det si at alt passer som klister ? Isåfall, noen som vet hvor jeg får en grei S2 motor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 20, 2011 sjekk feks her på forumet, er vel den plassen det annonseres flest audi 20 v femmere her i landet. Priser fra 10000 og oppover for en komplett en. bruk søkefunksjon og du vil finne masse tips på bygginga. Har du ikke drivet med dette før er vel ledningsnettet noe som får mange i trøbbel. men ellers mye greit skru arbeid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...