#1 Skrevet Juni 20, 2011 Hei, Har hatt problemer med turboen min en stund nå, den slutter å fungere over 3000 omdreininger.. Har sjekket innsugsslangene for lekasjer, hatt ute turboen og sjekket denne og skiftet resirk ventil. Da er vel det siste å sjekke turbotrykksventil? Hvordan kan jeg sjekke denne? Hva er + og hva er minus på pluggen på L75j ventilen? Bilen er en 1,8 tsq A4 B5. Motorkode AJL. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 21, 2011 Ingen som har peiling? Har vag-com, får jeg feilmelding dersom turbotrykksventilen er gåen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 24, 2011 Anyone? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 24, 2011 Nei du får ikke melding om at magnetventilen er gåen.. Hva legger du i "slutter å fungere over 3000 rpm" ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 24, 2011 Kan få feilmelding på den og, det gjorde jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 24, 2011 Kan få feilmelding på den og, det gjorde jeg Ok, det gjorde ikke jeg. Kommer vel an på ECU da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 7, 2011 Med at den slutter å fungere mener jeg at jeg hører lyd fra turboen helt til jeg drar bilen opp i + - 3000 omdreininger, over det gir den ikke lyd fra seg. Takk for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 18, 2011 Å jeg kjører fortsatt rundt uten turbo.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...