#1 Skrevet Juni 20, 2011 (endret) Har skrudd av 5 unbrakoskruer, men er det fler, eller har jeg skrudd av feil skruer? Sitter i verkstedet,så haster:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 20, 2011 Det er nok 6 stk, 3 korte og 3 lange, mener jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 20, 2011 (endret) Hmm, unbrako, altså? Jeg ser noen vanlige sekskantmuttere, og to tolvkanta skruer. De jeg har skrudd av er like lange. Men sitter innsuget skrudd bare ovenfra, eller eller er det noen under også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 20, 2011 Er det disse jeg skal skru av?: Og skal disse også skrues av (2stk)?: Unbrakoboltene jeg skrudde løs var sånn: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 20, 2011 6 stk M8x45 Umbraco De mutterne du ser der, er til eksosmanifolden. Husker fra jeg selv skrudde på en slik, at det var vanskelig å komme til. Endte med å skru av eksosmanifolden til slutt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 20, 2011 Ja, trangt og jævlig er det visst:p Så da har jeg skrudd på de riktige skruene, men jeg mangler altså en? Hmm, skjønner ikke hvor den sitter, men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 20, 2011 Ja, trangt og jævlig er det visst:p Så da har jeg skrudd på de riktige skruene, men jeg mangler altså en? Hmm, skjønner ikke hvor den sitter, men... Hvis du ser på bildet jeg la ved, så ser du at de sitter paralellt. Den er nok der et sted 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 20, 2011 Hehe, så det nå Men skal jeg fjerne hele EGRen, eller bare blende og skru det på sin plass igjen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 21, 2011 Hehe, så det nå Men skal jeg fjerne hele EGRen, eller bare blende og skru det på sin plass igjen? Jeg blenderte EGR'n og satte ting på plass igjen. Veldig lurt å rengjøre innsuget samtidig som du har det ute, men regner det er en del av planen din?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 21, 2011 Jepp, og der var det ikke reint lite dritt etter 310 000km med EGR tilkoblet heller, skal jeg si deg: eek : Må kjøpe noe diverse børster så jeg får rengjort bedre i morgen. Fant forøvrig den siste skruen uten noe problem i dag, så da løsnet innsuget lett som en plett. Takk for hjelp: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...