#1 Skrevet Juni 21, 2011 Hallo. Skal bytte ytre drivledd på A6'en, det knattrer når jeg drar på. Jeg mener det kan være det ytre, men det kan jo også være det indre? Så fant jeg en på forumet her som selger Drivaksel m ytre og indre drivledd. Til en fin pris i forrhold til Møller. Men når jeg ringer møller og spør om det delenummeret som er oppgitt i "annonsen", så kommer ikke det opp som alternativ til min bil når han søker. Ble da litt skeptisk til om dette passer!? Men kan det være så stor forskjell på samme bilen, bare et års forskjell på modellen?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 16, 2011 Halla stian Funnet ut av dette? jeg har ETKA og kan sjekke hva du trenger.. hva var delenummeret som stod i annonsa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 16, 2011 hvilke bokstav står sist i deelenummeret? og de 3 første siffrene/bokstavene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 17, 2011 Hallo hallo. Jeg endte opp med å kjøpe ytre drivledd hos norsk bildelsenter. Å det var nok bare ytre ledd, har byttet på begge sider, og all klakkelyd er borte. Men bare for gøy, delenummeret er 8DO407272AK. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 17, 2011 Bra det ordna seg 8D0407272AK er komplett drivaksel for A4Q 130mm høyre side, for 5trinns Automat. Om den hadde passet over har jeg ingen kunnskap om 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 17, 2011 Hehe, allright. Jeg har jo 5 trinns aut, men om det passer vet ikke jeg heller. Er forskjell på A6 1,8 og 2,8 ihvertfall. Det er flere "spains" på drivleddet til 2.8. Om det er fler enn på 2.4 vet jeg ikke. Og om det kun er antall "splains" som innvirker, eller om det er noe annet vet jeg heller ikke. Hos møller fikk de ikke opp dette delnummeret under min bil, å de mente det da var mulighet for at dette ikke ble rett. Men mitt problem er iallefall fikset 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...