#1 Skrevet Juni 21, 2011 Har hatt litt kjøleproblemer på min Coupe 7a 20vQ under køkjøring og på tomgang i det siste. Fant fort ut at kjølevifta ikke lenger startet. Byttet termobryteren til vifta nede på radiatoren, men uten hell. Fant så ett brud på den ene ledningen til bryteren som jeg fikset = vifta går igjen. Men vifta går ikke på før temperaturen når 97,5 grader, og går av og på så temperaturen holder seg der. Når skal viften egentlig gå på? Når jeg kjører og får litt fartsvind i radiatorene er temperaturen tilbake på normale, stabile 90 grader. Termobryteren kjøpte jeg ny hos møller, men hadde uttak for 3 forskjellige hastigheter mens den gamle kun hadde to. Finnes det en bryter som slår inn tidligere, og at jeg kanskje har fått feil bryter (slår inn på høyere temperatur)? Jeg kan selfølgelig bare koble inn ett rele slik at jeg kan kjøre viften når jeg vil med en bryter, men dette skal jo ikke være nødvendig på en original bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...