#1 Skrevet Juni 21, 2011 (endret) Hei! Vi skal flytte oppover fra Ålesund til høsten, og sliter litt med å finne leilighet. Tenkte kansje det var verdt et forsøk her inne også Det meste av interesse, men bør helst ha 2 soverom og ikke ligge midt i sentrum Link til annonse på FINN Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 23, 2011 Vet muligens om ei loftsleilighet på Munkvoll som ikke er lagt ut, den blir ledig iløpet av juli. 2 soverom umiddelbar nærhet til trikk som går til Sentrum samt 2 skritt ned til osloveien og bussene Parkering til 1 bil (til nød 2) Skal finne ut mer i helga jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 23, 2011 Vet muligens om ei loftsleilighet på Munkvoll som ikke er lagt ut, den blir ledig iløpet av juli. 2 soverom umiddelbar nærhet til trikk som går til Sentrum samt 2 skritt ned til osloveien og bussene Parkering til 1 bil (til nød 2) Skal finne ut mer i helga jeg. Takker og bukker! Vi venter i spenning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 2, 2011 Takker og bukker! Vi venter i spenning Ble utleid ganske kjapt den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 2, 2011 Er ikke lett å finne noe å leie. Blir vel å kjøpe heller. Noen som har tips til en bra plass å bo? Ikke i sentrum! Må være barnevennlig og rolig,men samtidig sentralt slik at samboer kan ta buss til skolen. Ho skal gå skole i Nidelvgata. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 2, 2011 Er ikke lett å finne noe å leie. Blir vel å kjøpe heller. Noen som har tips til en bra plass å bo? Ikke i sentrum! Må være barnevennlig og rolig,men samtidig sentralt slik at samboer kan ta buss til skolen. Ho skal gå skole i Nidelvgata. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 2, 2011 Er sykt vanskelig å finne noe i Trondheim nå Har sendt mail på ALLE 3 roms som er i trondheim og ringt på alle som har oppgitt telefonnummer, fått svar på 1(!) mail... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 5, 2011 Det er 2 leiligheter på Flakk, like ved fergeleie, som skal leies ut. 15-20 min kjøretur til sentrum. Den ene med 1 soverom og den andre med 2 soverom. Skal være visning på torsdag. Størrelse på 50-60 kvm tror jeg, delvis nyoppusset. Send pm om noen er interessert så kan jeg gi et telefonnummer hvor det finnes mer info. Er forresten min far som skal leie ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 20, 2011 Vi leter nå etter leilighet med ett soverom. Det meste av interesse, bare ikke midt i tjukkeste sentrum. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 28, 2011 Opp med seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 15, 2011 Hei, jeg satt annonse i Adresseavisa og fikk svar og leilighet samme dag. Kan virkelig anbefales! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 18, 2011 Hei, jeg satt annonse i Adresseavisa og fikk svar og leilighet samme dag.Kan virkelig anbefales! Takker for tipset. Vi prøvde også det, men uten hell. Pga hunden vår ble det særs vanskelig og finne noe. Men ordna seg tilslutt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...