Trivelig samboerpar med gutt på 3 år søker leilighet!

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Vi skal flytte oppover fra Ålesund til høsten, og sliter litt med å finne leilighet.

Tenkte kansje det var verdt et forsøk her inne også :)

 

Det meste av interesse, men bør helst ha 2 soverom og ikke ligge midt i sentrum :)

 

Link til annonse på FINN

 

Mvh

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet muligens om ei loftsleilighet på Munkvoll som ikke er lagt ut, den blir ledig iløpet av juli. 2 soverom

umiddelbar nærhet til trikk som går til Sentrum samt 2 skritt ned til osloveien og bussene

Parkering til 1 bil (til nød 2)

Skal finne ut mer i helga jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet muligens om ei loftsleilighet på Munkvoll som ikke er lagt ut, den blir ledig iløpet av juli. 2 soverom

umiddelbar nærhet til trikk som går til Sentrum samt 2 skritt ned til osloveien og bussene

Parkering til 1 bil (til nød 2)

Skal finne ut mer i helga jeg.

 

Takker og bukker! Vi venter i spenning :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker og bukker! Vi venter i spenning :)

 

Ble utleid ganske kjapt den :S

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke lett å finne noe å leie. Blir vel å kjøpe heller.

Noen som har tips til en bra plass å bo? Ikke i sentrum! Må være barnevennlig og rolig,men samtidig sentralt slik at samboer kan ta buss til skolen. Ho skal gå skole i Nidelvgata.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke lett å finne noe å leie. Blir vel å kjøpe heller.

Noen som har tips til en bra plass å bo? Ikke i sentrum! Må være barnevennlig og rolig,men samtidig sentralt slik at samboer kan ta buss til skolen. Ho skal gå skole i Nidelvgata.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er sykt vanskelig å finne noe i Trondheim nå :(

Har sendt mail på ALLE 3 roms som er i trondheim og ringt på alle som har oppgitt telefonnummer, fått svar på 1(!) mail...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er 2 leiligheter på Flakk, like ved fergeleie, som skal leies ut. 15-20 min kjøretur til sentrum. Den ene med 1 soverom og den andre med 2 soverom. Skal være visning på torsdag. Størrelse på 50-60 kvm tror jeg, delvis nyoppusset. Send pm om noen er interessert så kan jeg gi et telefonnummer hvor det finnes mer info. :) Er forresten min far som skal leie ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi leter nå etter leilighet med ett soverom.

 

Det meste av interesse, bare ikke midt i tjukkeste sentrum. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, jeg satt annonse i Adresseavisa og fikk svar og leilighet samme dag.

Kan virkelig anbefales!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, jeg satt annonse i Adresseavisa og fikk svar og leilighet samme dag.

Kan virkelig anbefales!

 

Takker for tipset. Vi prøvde også det, men uten hell. Pga hunden vår ble det særs vanskelig og finne noe. Men ordna seg tilslutt. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.