#1 Skrevet Juni 21, 2011 Har hatt litt problemer med tenningslåsen i det siste. Når jeg starter må jeg vri nøkkelen litt tilbake for å få blinklys til å virke. Så ista så satt nøkkelen fast, så jeg måtte bruke "makt" for å få den ut. Nå vil ikke tenningslåsen "holde" på nøkkelen, så nøkkelen går bare tilbake når jeg har startet bilen, så den stopper. Mulig å fikse noe sånt? Eller er det bare å kjøpe ny tenningslås? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 21, 2011 Jeg tror ikke det er selve låsesylinderen som er problemet, høres mer ut som el-delen, evt rattlåsdelen (kanskje begge deler?) som lager trøbbel for deg. Du bør demontere for å kontrollere hvilken av delene som er defekt. Skaffer du deg en brukt rattlåsdel, så kan du også flytte over låsen til din "nye" del, slik at du beholder nøkkelen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 22, 2011 Vet ikke hvordan det er (eller om det er mulig i det hele tatt) å bytte bakstykke, men på Både cabben og S4'n er det en relativt grei joob, og feilene kan være akkurat som du beskriver.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...