#1 Skrevet Juni 21, 2011 (endret) Hei! Jeg har en Audi 100 1990 type 44 der sentrallåsen ikke fungerer når jeg låser ifra førersiden. Ikke fra nøkkelhull og ikke med pinne på innsiden. Låser jeg derimot fra pasasjersiden låses alt til og med førerdøren. Jeg kan vel da utelukke at det er noe krøll med vakum systemet? Det jeg lurer på, er om noen har en idè om hva det er som kan være feil med låsemekanismen. Er ikke så veldig hypp på å skru ifra hverandre døra, kun for å klø meg i hodet. Takk for all hjelp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 21, 2011 99% sikkert kabelbrudd mellom førerdør og A-stolpe. Dra tilbake gummibelgen og sjekk tilstand på ledningene der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 21, 2011 Du kunne ikke hatt mer rett. Intet mindre enn 4 stk som var av. Men da har jeg noe å styre med i morgen også ^^ http://forum.vwaudi-club.no/attachment.php?attachmentid=161447&stc=1&d=1308690367 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 21, 2011 samme skjedde på min i vår. Demonterte hele dørtrekket og vindusrammen, klippet og skjøtet ledningene da det sjelden går lenge dersom du skjøter inni mansjetten. Ledningene blir stive og knekker fort der. Har hatt 0 problemo etter dette. Lykke til edit, ser at din er blitt skjøttet der tidligere med skjøte sko. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 21, 2011 Stemmer det. Det vises dårlig på bildet, men ledninga er faktisk av 5-6 millimeter etter skøyten. :\ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 22, 2011 (endret) 1-0 til meg. http://forum.vwaudi-club.no/attachment.php?attachmentid=161486&stc=1&d=1308773311 Men har fortsatt problemer med at bagasjeromsluka ikke vil gå i lås. hverken vha sentrallåsen eller manuellt. Armen som er 'koblet' til vakumslangen beveger seg, men ser ikke ut til å ha kontakt rent mekanisk med resten av låsen. Når jeg setter i nøkelen og vrir er den hard som stein og ingenting skjer. Om noen har vært borti noe slikt før må de gjerne si et par ord, selv om det sikkert ikke er så vanskelig å finne ut av selv. Edit: Det var rett og slett en treg mekanisme som trengdes å moes frem og tilbake noen ganger. Nada problem nå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...