#1 Skrevet Mars 21, 2005 er det noen som har bilde av audi 90 type 89 med brock b1 felger, 16``. lyst å se før jeg bestemmer meg... Noen som har noen andre forslag på felger til audien min? ( som ikke er så dyre) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 21, 2005 Sett inn bilder av bilen fra siden og et felgbilde så kanskje noen kan "shoppe" det på for deg... Lyst til å se jeg og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 21, 2005 Sett inn bilder av bilen fra siden og et felgbilde så kanskje noen kan "shoppe" det på for deg...Lyst til å se jeg og skal ta et bilde i morra på jobb.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 22, 2005 Det er et medlem i klubben som har det på bilen sin. Hvit typ 89 med utbygde skjermer. Husker ikke navnet...men søk under våre biler el no på hovedsiden. Mvh JC 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 22, 2005 Flust av typ89 med Brock b1 i Rieger 2004 katalogen. Kanskje noen gidder å scanne inn et par bilder. Jeg har ikke scanner..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...