#1 Skrevet Juni 22, 2011 Ønsker å kjøpe sport ratt av eldre og nye typen med skinn som er slitt .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 18, 2011 bump .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 18, 2011 Har ett 4 eiket "bussratt" som satt i RS2n min da jeg fikk den. Er dette av interesse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 18, 2011 niks .. sport ratt er å foretrekke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 18, 2011 Jeg har en audi sport ratt 3eika uten skinn;-))) Kan sende bilde på mms, ta kontakt på 47249400 om du er intr;-) --- - Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 21, 2012 bump... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 26, 2012 bump... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 2, 2012 Noen med utslitte sportsratt ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 2, 2012 Hvorfor vil du kjøpe utslitte ratt? har du noen som trekker de opp på nytt? i alcantara også? mvh Tor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 2, 2012 Har du ikke førerkort på symaskina da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 18, 2012 Bump... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 8, 2013 bump... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 30, 2013 Ingen som har noe utslitte ratt å selge ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 27, 2013 Bump... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 5, 2013 Bump... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 6, 2013 Hei.Hva gir du for sånt da?Har 1(kansje 2)slitte sportratt m airbag. Mvh Kjetil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 6, 2013 (endret) Om det er det eldste typen airbagratt og slepering er med så kan jeg gi god pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 20, 2013 Bump... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 20, 2013 Har nå et til jeg http://forum.vacn.no/showthread.php?254154-Sportsratt-i-skinn-til-Audi-A3-selges 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 20, 2013 Litt for nytt/dyrt desverre .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 14, 2013 Flere som har noen utslitte ratt ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet August 16, 2013 Har et s4c4 ratt om det er interessant. 3eiket skinn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet August 16, 2013 (endret) Hei Vidar jeg har et sånt Audi Sport / ur quattro til overs, slitt. Ikke det som er bilde av men helt likt. (Bytte mot 7A toppdeksel?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet August 16, 2013 Kjøper kun utslitte ratt til ca 300kr for åtrekke dem opp med nytt skin .. innboksen din er full Jon Arne ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet August 16, 2013 Det er utslitt men er ikke det litt lite for et UR Q ratt da? Har sletta unna nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...