#26 Skrevet August 16, 2013 Har kjøpt flere til 300 kr , noe stort mer er et slitt ratt ikke verd .. men vi kan diskutere mellom legg med 7a dekselett .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet August 29, 2013 Bump .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet September 10, 2013 Har et s4c4 ratt om det er interessant. 3eiket skinn Du må tømme innboksen di .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Oktober 21, 2013 Noen flere som har noen gammle slitne sportsratt liggende ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet November 9, 2013 Opp igjen .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet November 23, 2013 Bump ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Desember 19, 2013 Har et s6 c4 sportsratt med airbag og ok slepering. litt slitasje på toppen. pm om interesert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Desember 26, 2013 Noen som har eldre typen sportsratt ? Ser ut til at jeg har nokk airbag ratt for tiden .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juni 21, 2015 Gammle sports ratt kjøpest ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Juni 21, 2015 hei..jeg har et orginalt rs4 b5 ratt og et sports ratt til Audi a4 b5 ratt som trenger litt pleie vis du er int?mvh morten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Juni 21, 2015 Hvilken pris da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Juni 21, 2015 Nupen kan sikkert ta med det jeg har på verkstede om du vil ha det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Juni 21, 2015 Ja det kan han 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...