Anbefalte innlegg

driver å prøver å fikse calipperne bak til den skal inn til eu kontroll nå i april. håndbrekken funker ikke så jeg har brukt rep sett på høyre side så den funker men på venstre så det ut som noe hadde gått i stykker inni der.

 

skulle også lufte bremsesystemet da nippelen på venstre fremme knakk, har brukt "grispikk" for å prøve å få den ut men nei da.... så jeg må vel ha ny calipper der og vis ingen har noen gode råd.

 

noen som vet hva slags bremser som er bolt-on både fremme og bak eventuelt noen som har til salgs?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bak passer golf 3 og 4 calipere på

 

golf 4 er alu så de er vel å anbefale. ferre problemer med at brekket henger

 

Er bilen bilen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å få på Golf4 calipere bak så trenger du bremserør\slange bak fra en audi a6 fwd 2002mod. De passer rett på. Handbrekkvaierene er ikke alltid nødvendig å bytte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bak passer golf 3 og 4 calipere på

 

golf 4 er alu så de er vel å anbefale. ferre problemer med at brekket henger

 

Er bilen bilen

 

har lest litt om golf 4 calipperene, kabel fra a6 tror jeg det var (fremhjulstrekk) kunne brukes tydeligvis.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å få på Golf4 calipere bak så trenger du bremserør bak fra en audi a6 fwd 2002mod. De passer rett på. Handbrekkvaierene er ikke alltid nødvendig å bytte.

 

du var for rask for meg ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å få på Golf4 calipere bak så trenger du bremserør\slange bak fra en audi a6 fwd 2002mod. De passer rett på. Handbrekkvaierene er ikke alltid nødvendig å bytte.

 

Er vel ikke nødvendig å bytte de.. må vel bare legge de opp litt andreledes så de passer på lengden

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hanbrekkvaierene du tenker på Andreas? De skal vel passe rett på, men har lest at noen bytter de.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men går skivene og klossene rett på, eller må jeg ha for golf 4 da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men går skivene og klossene rett på, eller må jeg ha for golf 4 da?

 

Kan bruke de du har på Golf 2.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hanbrekkvaierene du tenker på Andreas? De skal vel passe rett på, men har lest at noen bytter de.

 

kabelen passer rett på om du har en etter 88 mod..

 

men om bilen din er før 88 og du bytter til golf3/4 calipere må du feste kabelen litt anderledes slik at den ikke blir for lang/kort

 

ikke skyt meg om jeg tar feil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kabelen passer rett på om du har en etter 88 mod..

 

men om bilen din er før 88 og du bytter til golf3/4 calipere må du feste kabelen litt anderledes slik at den ikke blir for lang/kort

 

ikke skyt meg om jeg tar feil

 

Er forskjell på kabelene ifølge familiealbumet,1800mm før 88, 1625mm etter. Remster på BF satte på G4 calipere uten å bytte handbrekkvaier, han har 87 mod. Det stod hvertfall ingenting om at han bytta\tilpasset de der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir vel så jeg prøver å skaffe golf 4 calippere bak, kunne egentlig tenkt meg noe større bremser.

 

Vil deler fra corrado g60 passe fremme?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har sett litt rundt og funnet denne som er fra en corrado g60. Noen som vet om hva jeg trenger noe mer for å montere de på?

 

har også snakket med en som mente det var de samme problemene med golf 4 calipperne og mente jeg skulle prøve gå for a4. vil disse passe rett på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.