#1 Skrevet Juni 23, 2011 Skinn interiør til 4 dørs VW Golf/Jetta ønskes kjøpt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 23, 2011 Husk baksetene ikke er like på Golf og Jetta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 23, 2011 det vet jeg men modifisering er morsomt så noe skal jeg nok få til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 19, 2011 bumpedibump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 24, 2011 bumper denne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 24, 2012 Jeg har dette nå. Mangler dørtrekk men er ellers komplett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 24, 2012 kvitta me med Jettan for en stund siden å har Mk3 interiør som blir installert i mk1n nu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...