Trenger trykkplate som tåler mere moment som skal passe til DMF 1,9TDi AVF

Anbefalte innlegg

Ja, har nå fått et problem med valg av clutch og svinghjul til min passat tdi AVF. Hørte at s4 clutch og trykkplate skulle passe nesten bolt on på org svinghjulet. Men det stemmer overhode ikke. Ingenting av bolter passer fra s4 trykkplata på org svinghjul.

SÅ hvilken trykkplate kan jeg bruke som holder mere moment enn org trykkplate? Vil større turbo snart.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

...ingen som vet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakka med Trondheim clutch å brems å han sa til meg at org svinghjul såvidt tåler di 400 nm det får av en chip, tenkte å gjøre samma selv, så han sa nytt svinghjul ikke bare plate, meeeener å huske KAAANSKJE 2.5tdi hjulet passer? Var planen å sjekke ut men så vart bilen stjålet..

Dette var da A4 b6 avf 130hk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakka med Trondheim clutch å brems å han sa til meg at org svinghjul såvidt tåler di 400 nm det får av en chip, tenkte å gjøre samma selv, så han sa nytt svinghjul ikke bare plate, meeeener å huske KAAANSKJE 2.5tdi hjulet passer? Var planen å sjekke ut men så vart bilen stjålet..

Dette var da A4 b6 avf 130hk

vet, men holder fint nå, blir ikke så mye mer moment og hk enn det jeg har nå 200hk og 450Nm kanskje. Eneste mulighet er vel enkelt masse svinghjul, og det vil jeg ikke ha.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.