#1 Skrevet Juni 23, 2011 Hei Fantasisk nok har revers sperre på min manuelle g.kasse tatt kvelden.. Dvs man må ikke trykke gearspaken ned for å sette den i revers. I følge Møller må man bytte hele gearstangen for å kunne fikse dette.. Noen som vet om det kan finnes en snarvei her? Dette koster 6-7.000kr å det synes jeg var litt i drøyeste laget. Er nok litt jobb, men alikevel a.. Glemte å skrive i overskriften at det er en 2007 mod 4F S 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 23, 2011 snarvei = skrothandler/bruktmarkede, desse ryke veldi skjelden, går sikkert an å plukke sund å fjerne eller fikse, men ikkje alltid det blir skikkelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 24, 2011 "problemet" er at det er jobben som koster mest.. Nærmere 4000 for å bytte den jævl.. stanga.. Å nei det er nok ikke dagligdags at denne sperren ryker nei. Så det hadde vært artig om noen har vært borti dette på denne type bil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 24, 2011 Trenger du den da? Går vel greit om du er obs på det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 26, 2011 Nja.. Jeg skal selge bilen nå om kort tid og ønsker jo at alt skal være på stell.. Det er jo en kostbar bil og da bør jo ting være i orden også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 26, 2011 Det er sant... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 14, 2011 Løfter opp denne igjen jeg. Noen som har vært borti dette problemet og som kan gi råd? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...