Bytte om Golf VI R-line front til R20 front!

Anbefalte innlegg

Hei

 

Ser det er noen som har byttet om Golf Vi fronten sin til R20 front, jeg lurer på dette selv.

Har en R-line, hva trenger man av deler for å gjøre dette? Trenger man blant annet mindre spylervæske tank? Og kan man bare programere om strømtilførselen til tåkelyktene til å passe på LED lysene i fangeren?

 

Fint om de som har gjort denne jobben kan komme med noen tips! :)

 

På forhånd takk!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser du har parkeringsassistent på bilen din, R-fronten har andre og færre hull til dette om jeg ikke tar feil, så da sliter man med å få det til uten en ombygging av ledningsnett og sensorer til dette. Mulig SW også for alt jeg vet. Alternativt kappe i originalfangeren og flytte (plastsveise) over hullene til sensorene.

 

Henrik Haugen har skrevet dette i sin tråd:

 

Da har man måtte ta en avgjørelse på R fronten. Den finnes ikke med nok hull til parkassist sensorene (idioti å bestille park assist når man kan parkere), og ikke er jeg noe lysten på å kappe i Rline fangeren for å få innfestingen til disse side sensorene. Så da blir det Original R-line front i år i alle fall, så får man se hva som eventuelt skjer neste år. Skal holde utkikk etter skadede frontfangere med parkassist på bildelshiddenbasen, så jeg kanskje kan få tak i de delene av fangeren jeg trenger derifra.

 

 

EDIT: Får kjøpt hele pakker med det du trenger av deler f.eks her: http://oemplus.com/index.php?main_page=product_info&cPath=75_108_109&products_id=1324

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser du har parkeringsassistent på bilen din, R-fronten har andre og færre hull til dette om jeg ikke tar feil, så da sliter man med å få det til uten en ombygging av ledningsnett og sensorer til dette. Mulig SW også for alt jeg vet. Alternativt kappe i originalfangeren og flytte (plastsveise) over hullene til sensorene.

 

Henrik Haugen har skrevet dette i sin tråd:

 

 

 

 

EDIT: Får kjøpt hele pakker med det du trenger av deler f.eks her: http://oemplus.com/index.php?main_page=product_info&cPath=75_108_109&products_id=1324

 

 

Har parkeringsassistent ja. Kikket akkurat på en annen Golf nå og ser problemet du nevner. Så da spørs det om det blir noe med meg også, da det blir endel jobb med og flytte over hullene og sånn. Takk for meget bra svar. Kjedelig å først se det problemet eventuelt etter å ha kjøpt en R-fanger.

 

Da drøyer nok jeg også denne ombyggingen å ser eventuelt hva jeg kan komme over av brukte deler som kan brukes til plastsveising :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.