Hvor kjøpe forstillingsdeler utenom hos forhandler?

Anbefalte innlegg

har en audi allroad 2001mod.

prøver å finne bærearmer til forstillingen. "Yttre fremmre nedre bærearmer" kan ikke finne det på mekonomen el norsk bildelesenter.. har telefonert dem også. dem kan ikke skaffe. evt tyskland? el? noen som forslag?

trenger også ledd til stab stag bak.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ebay.

har sett på ebay... søkt litt på tysk ebay

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

seekpart24.com for teh win.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De har alt dette på seekpart24.com, og der får du det levert på døren til en anstendig fraktkostnad også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gikk glipp av at det gjalt allroad. Jeg sitter ikke med ETKA på denne maskina så jeg vet ikke hva som skiller den og vanlig A6 og evt hvilke delenr som gjelder. Men om de har det på seekpart24 til gode priser er det vel greit å handle derfra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg handler mye fra seekpart24.com, og jeg kan trygt anbefale den sjappen.

Tipper det ankommer en pakke på bortimot 33 kg på mandag :)

Om trådstarter gir meg skiltnr eller chassisnr kan jeg godt finne delenr på alt han trenger...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du bare ha bilen i stand og ikke bryr deg om hvor lenge det varer så kan du kjøpe hvor som helst. Vær klar over at det er stor variasjon i kvaliteten på disse delene. Min personlige mening er at det er lurt gå for et anerkjent merke, selv om det koster det dobbelte.

Edit: Så ikke at det gjaldt Allroad. De har andre armer nede og er vesentlig dyrere enn A6, og man får dem som regel ikke i hele sett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.