Har mmi high 2g, og sliter med at anlegget kutter når jeg hører på radio, cd osv.

Anbefalte innlegg

Jeg har en adi a6 2006 med mmi high 2g, der jeg sliter med at lyd kutter innimellom når jeg hører på cd radio osv. Noen ganger går det lengre tider, mens andre ganger kutter det veldig ofte. Lyden er vell borte i 5 sek om gangen. Noen som har vært borti noe lignende eller har en løsning på det. .? Når det er sagt kjøpte jeg ny firmware til spilleren, og skulle prøve å oppdatere, men i det jeg holdt på å oppdatere kuttet den ogsåå hele tiden, slik at jeg fikk aldri installert radio delen ferdig, før den begynte på nytt igjen. Så nå er jeg uten radio, radio is not installed kommer det opp. Og når jeg setter inn cd igjen står det at nyesteprogramvare er allerede installert.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må nok inn med VAG-com (e.l.) og kode inn radioen på nytt... Jeg mistet HF'en når jeg oppdaterte min, og måtte kode den på nytt.

Angående kutting av lyd så høres det mer ut som en hardware feil for meg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.