#1 Skrevet Mars 22, 2005 Ole Opsahl kjører sin strøkne Audi Quattro GTE til perfeksjon på isbanen på Lisjøen Elverum Last ned: Ole-audi-quattro-elverum-divx.avi (Lagre mål som, 31 mb, DivX video) Kommentarer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 22, 2005 Morsom film og frisk satsing :-) Gjør seg virkelig med mange kameravinkler - skulle bare hatt litt mer fra 'sidelinja'? (sikkert morsommere å sitte i bilen enn å stå ute dog) Kamera festet på panseret var tøft! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 22, 2005 Vet det går sakte med vanlige dekk, men hjelm da ? Ellers artig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 22, 2005 Vet det går sakte med vanlige dekk, men hjelm da ? Ellers artig Ikke dekka sin feil at det gikk sakte, skyld heller på motoren.(og dekka er relativt slitt, er fra 1994) Klarte aldri å komme over 120, men feste var det rett frem. Hadde stort sett 110km/t i den laaange svingen vi ligger bredt og vinker. Må ha mer motor og bedre dekk nå, ble kjedelig etterhvert Hjelm var det ikke krav om, det er det jo faktisk ikke kra om når man kjører etter veitrafikkregler heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 22, 2005 Ole Opsahl kjører sin strøkne Audi Quattro GTE til perfeksjon på isbanen på Lisjøen Elverum Kommentarer? Kremt.... Meget bra filma Tor Morten, og fin utkjøring du hadde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 22, 2005 trivelig film, eller skal vi kanskje si gunstig resultat;) Har begynt å glede meg til neste issesong allerede:D (og kaster lengselsfullt blikk ut på 80Q'en som står utenfor vinduet) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 22, 2005 Nice Flere slike filmer er velkommen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 22, 2005 hm. jeg innbiller meg at ole sier " uten quattro".... stemmer det ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 22, 2005 hm. jeg innbiller meg at ole sier " uten quattro".... stemmer det ? hva mener du? Oles Audi er en fullverdig Quattro. Bare at den har 1,8 112hk i stedet for 5'er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 22, 2005 hm. jeg innbiller meg at ole sier " uten quattro".... stemmer det ? Uten retur sier han vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 22, 2005 Uten retur sier han vel? oha. Da er alle misforståelser oppklart. Alles in Ordnung 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 22, 2005 flirer så godt av utrykket til Pudding når det blir litt aktiv ratting litt ut i filmen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 22, 2005 flirer så godt av utrykket til Pudding når det blir litt aktiv ratting litt ut i filmen! GRRR Jaja morro var det iallefall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 22, 2005 GRRR Jaja morro var det iallefall! Har jo sakt det før pudding, du har kamera i feil bil men du har skjønt det nu da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 23, 2005 Var det søndag dere var på sjøen? Lite med folk der tenker jeg. Fy faen hvor moro det var når Audisentrum var der. Selv om bana ikke var helt bra. Tror ikke det har vært noen bil som har gått noe verre der i år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 23, 2005 Var det søndag dere var på sjøen? Lite med folk der tenker jeg. Fy faen hvor moro det var når Audisentrum var der. Selv om bana ikke var helt bra. Tror ikke det har vært noen bil som har gått noe verre der i år Vi var der både lørdag og søndag, og lørdag helga før:D. Men opptakene her er bare fra søndag sist helg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 23, 2005 Ok, begynner å nærme seg slutten for isbane sesongen nå. Hvordan var bana i helga som var? Han som er leder der var rimelig blid etter at han fikk sitte på med Harald fra Audisentrum 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 23, 2005 Forholdene var fremragende de to helgene vi var der. Det var selvfølgelig sporete etter en lang sesong, men vi med Quattro brukte spora til vår fordel; legg forhjula nedi så er det nesten som å kjøre på skinner:D Må også passe på å nevne at de som driver banen er skikkelig hyggelige! Vi har hatt to superbra helger der oppe og kommer garantert oftere dit neste vinter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 23, 2005 Fint å høre at dere setter pris på opplegget og vil komme tilbake til neste vinter. Har vært dårlig med Audi\Vw der i vinter, går mest i gamle 240`r. Moro å se på det å. Var en gjeng med noen Audi`r en av de siste gangene jeg var der, mulig det var dere? En rød 200q pluss noen 100\s4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 23, 2005 Fint å høre at dere setter pris på opplegget og vil komme tilbake til neste vinter. Har vært dårlig med Audi\Vw der i vinter, går mest i gamle 240`r. Moro å se på det å. Var en gjeng med noen Audi`r en av de siste gangene jeg var der, mulig det var dere? En rød 200q pluss noen 100\s4 Takk for genialt opplegg altså! Kjør der to ganger og begge gangene var sinnsykt morsomt! Har mer video av forrige gang, men filmer primært kun de jeg kjenner omdagen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mars 23, 2005 Må også passe på å nevne at de som driver banen er skikkelig hyggelige! Vi har hatt to superbra helger der oppe og kommer garantert oftere dit neste vinter. Må si meg veldig enig her, stemmningen var framdragende bra, og kjørte man pokkerivold av banen tok det ikke lange stunda før noen var behjelpelig med å taue ut igjen. Bedre banekjøring har jeg aldri vært på faktisk, utrolig at ett så "fritt" system som det var der oppe kunne fungere så godt. Jeg kommer til å komme ofte neste vinter! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mars 23, 2005 Bra at det blir litt vag der til vinter`n. Forhåpentligvis starter sesongen igjen ved juletider. Bana er best da, nå begynner det snart å bli håpløst. Fordel å ha isdekk. Satt på med en kamerat for noen helger siden med en 325 med isdekk og kjørte fletta av en evo 5. Er ikke noe du gjør hver dag.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mars 24, 2005 sånn kan det går 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mars 24, 2005 sånn kan det går Må jo satse litt da. Og at jeg er Mester er dine ord, men takk allikevel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mars 24, 2005 Uten retur sier han vel? Uten KONTRA sa jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...