#1 Skrevet Juni 24, 2011 (endret) Nokken som har en motor evt. topp til golf 3 liggende å slenge? ABS 1,8L 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 24, 2011 har en 1,8 motor som jeg plukket ut av mk2'n, stortsett komplett.. mener motorkoden var GU`? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 24, 2011 har en komplett 1,6 lav km.stand gikk som et skudd men feil drivstoff ! derfor skrudde jeg den ut, nå knakker det pent i bilen :-) bud over kr. 50,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 24, 2011 har en komplett 1,6lav km.stand gikk som et skudd men feil drivstoff ! derfor skrudde jeg den ut, nå knakker det pent i bilen :-) bud over kr. 50,- Å du bor i Ålesund håper jeg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 27, 2011 Noen som har en golf 3 delebil? Trenger motor! evt kun topp.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 6, 2011 ingen?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 20, 2011 Jeg har en abs motor liggende.. funker fint, men den brukte litt olje og vann. Tipper toppakningen er i siste kapittel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 21, 2011 Jeg har en abs motor liggende.. funker fint, men den brukte litt olje og vann. Tipper toppakningen er i siste kapittel pris å kor den befinne seg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 10, 2011 ønskes fortsatt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 10, 2011 fant en 1,8l motor på finn.no under gies bort. Motoren var i trondhjem om jeg ikke husker feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...