Full stopp ved bytte av LMM sensor

Anbefalte innlegg

Hei

Kjøpte en ny LMM sensor til min Audi..

Men etter jeg hadde montert alt å startet bilen i iver så stoppet den etter 2 sek.. slik holdt den på ei stund før jeg forsto at HER er det noe RAVRUSKENDE GALT.. : bh :

Etter mye dobbelsjekking av nummer på begge LMM sensorene så måtte jeg bare inse at å sette tilbake den "ødlagte" LMM sensoren var eneste utvei...

Har hørt at man skal sette i den nye sensoren, ta av + på batteriet ca 1 time, sette tilbake + ledningen skru på tenninga, la bilen stå slik en god halvtime, for så inn med vagcom, slette feil meldingen på LMM sensoren, å der etter starte bilen.. Da skal den gå normalt...

( har ikke fått sjekket dette da jeg er på plattform )

: klø :

Noen som har vært borti dette før?? :confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På min S6, C4 skiftet jeg bare over uten noe mere pes, MEN den som jeg hadde kjøpt av mekonomen virket ikke. Reklamerte på den og da jeg fikk en ny som faktisk virket ble det noe annet ja :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen andre med kloke forslag evt erfaring ang dette??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke være noe tøys om du har fått riktig del.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der ser ut som kina kopier av LMM. Du burde seriøst holde deg til bosch LMM, som bilen er levert med. Da er du garantert at det fungerer. Jeg hadde en kunde som hadde handlet Kina kopi av NBS, og det var bare søppel. Fungerte overhodet ikke som den sku.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm Kansj det er Kina kopi...!!!! hmmm Ok.

Jeg kontakter de gutta igjen så leverer jeg den tilbake.. Dritt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er denne saken løst.... Var faktisk bare å ta av minus på batteriet i en halvtimes tis, for så å montere tilbake minusen til batteriet, sett på tenninga i noen minutter til ECU hadde lekt seg ferdig med koden fra den nye LMM, starte bilen å kjøre..

tut å kjør :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.