#1 Skrevet Juni 25, 2011 Hei! Har en Audi A6 avant 99mod som jeg driver å skal bytte dynamoreimer på. Etter forrige arbeidsøkt (hadde demontert mer eller mindre hele fronten; fanger, AC osv) satte jeg fronten på igjen, og lukket panseret. Glemte selvfølgelig å sjekke at wire'en til panserlåsen var skikkelig festet, så nå har den falt av og jeg får ikke åpnet panseret Ser ut som at jeg må inn underifra bilen og få skjøvet den delen som wire'en skal henge i, til siden for å åpne låsen, men ser ikke helt hvordan jeg skal få dette til. Noen som har erfaring med dette problemet? Hvilket utstyr trenger jeg, og er det noen spesielle måter som er lettere å gjøre dette på enn andre? Mvh, Jostein 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 25, 2011 på min a4 99mod så tok jeg ett metallstag å dyttet den delen wiren drar i var gjort på 2 minutt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 25, 2011 Har vært borti dette selv, Jeg fikk ut grillen, og klarte etter mye arbeid med noen metallstag, å løse ut låsemekanismen. Dette var også på en 99-modell A6 hvor wire var demontert pga fronten var i service-stilling. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...