#1 Skrevet Juni 25, 2011 lurer på hvor det er blitt av rabatt tråden min? også har jeg snakket med aksdal bil. de var innteressert i og lage en rabatt avtale. de kjente til herr eidhammer. så det var bare til og ta en tur bortom for ein koselige prat. de var veldig nysgjerrig på hvor mange medlemmer det var i hgsd området. slik at de kunne lage et overslag om at de hadde en fordel med og lage avtalen eller om de tapte på det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 25, 2011 hadde jo vert supert med ein avtale med aksdal bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 27, 2011 lurer på hvor det er blitt av rabatt tråden min? også har jeg snakket med aksdal bil. de var innteressert i og lage en rabatt avtale. de kjente til herr eidhammer. så det var bare til og ta en tur bortom for ein koselige prat. de var veldig nysgjerrig på hvor mange medlemmer det var i hgsd området. slik at de kunne lage et overslag om at de hadde en fordel med og lage avtalen eller om de tapte på det... Må endre fra 1 mnd til foreksempel 2 mnd på visningn så ligger tåden din der...... Skal ta en tur innom aksdal bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 27, 2011 Må endre fra 1 mnd til foreksempel 2 mnd på visningn så ligger tåden din der...... Skal ta en tur innom aksdal bil kjempe greier det;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 25, 2011 noe fremgang på rabatt siden fridtjof? bilextra savner fremdeles et besøk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 25, 2011 noe fremgang på rabatt siden fridtjof? bilextra savner fremdeles et besøk. Får nok ikke sett på det før mitten/slutten av aug, ute i havet nå og rett på ferie etter på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 25, 2011 Kan informere om at vi også får rabatt på Meca i Spannavegen... Fikk 23% avslag der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 25, 2011 Får nok ikke sett på det før mitten/slutten av aug, ute i havet nå og rett på ferie etter på fiksa meg jobb ute på havet du fridtjov så skal eg slutta og masa på dg:P ferdi som maskin ingeniør om ca 1 år:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 26, 2011 fiksa meg jobb ute på havet du fridtjov så skal eg slutta og masa på dg:P ferdi som maskin ingeniør om ca 1 år:P Er lite offshore der jeg er nå, så er nok i plassen for å komme seg ut det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 15, 2011 Kan informere om at vi også får rabatt på Meca i Spannavegen... Fikk 23% avslag der.. Eg fikk 20% på karroseri deler:) hos meca Hellanor kunne ikke gi noe.... Fikk kjøpt forskjermer panser og frontlykt for 6000ish Så nå mamgler eg kun ny bakluke:( Dn kosta 8830 på møller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...