#1 Skrevet Juni 26, 2011 Har en A3 2.0TDI som lugger ved pådrag i 2/3 gir. Det er der kun sporadisk innimellom og kun i 2/3 gir, det kjennes nesten ut som man mister all motorkraft i 0,5 sek et par ganger før den går fint igjen. Har lest noe om at det kan være EGR-ventilen men fant ikke noe når jeg prøvde å søke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 26, 2011 Om det er EGR så er det under 2000rpm med lett pådrag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 26, 2011 Har en passat med samme motoren, min lugget ved 3-5000 rpm, fant ingenting på diagnose, det viste seg å være ei fødepumpe i dieseltanken som var defekt, kan være verdt å sjekke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 27, 2011 Har en mistanke om at det kan være EGR-ventilen da, finner jeg noe på den om jeg kjører en diagnose? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 27, 2011 Om det er EGR så ser du ikke det på diagnose... Ta den av og gjør den ren, om den er elektronisk så er den gåen om det er olje i stikket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...