#1 Skrevet Juni 26, 2011 Hei! Er det noen her i Telemark som kunne hjulpet meg å sette på H&R just.bart på min A1 ? Har ligget en stund nå, men han som skulle hjelpe meg har ikke fått ut fingeren ennå og er treig som sirup! Hadde vært knall om noen kunne hjulpet meg Trenger jo så klart 4-hjulskontroll, noen som har tips om et sted der 4 hjuls kontrollen ikke koster alt for mye ? Mvh Even 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 26, 2011 johnsen ? helge ? marius ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 26, 2011 jeg bruker stort sett bildeler porsgrunn på firehjulskontroll på mine biler. Ikke så gæli på pris heller. og få selfølgelig utskrift etter justering. Tipper en av de overnevnte kan være behjelpelig med montering ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 26, 2011 Marius er fin å ha med å gjøre, stian er god ha med for riktig høyde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 26, 2011 johnsen ? helge ? marius ? Da formoder jeg evt Marius Myhre ? Eller? Jobber på G.A? eller er det han som jobber på SS ? Ikke helt sikker her nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 26, 2011 kan sikkert hjelpe til litt jeg, er det deg tony kanskje har snakket om? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 26, 2011 kan sikkert hjelpe til litt jeg, er det deg tony kanskje har snakket om? Correct det vettu... Du hjalp meg jo her for 4 år siden eller noe Christian, med en A4 Avant. Nå er det en a1 som skal i bakken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 26, 2011 Correct det vettu... Du hjalp meg jo her for 4 år siden eller noe Christian, med en A4 Avant. Nå er det en a1 som skal i bakken Som jeg har sakt til tony et par ganger er det bare hyle ut;) ah tror jeg vet hvem bil det er da ja: rolleyes Senket noen biler siden da gitt:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 26, 2011 Som jeg har sakt til tony et par ganger er det bare hyle ut;) ah tror jeg vet hvem bil det er da ja: rolleyesSenket noen biler siden da gitt:p Regnet med det Men trenger gjerne hjelp ja! uten tvil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 26, 2011 bare si fra det så ordner det seg nok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 27, 2011 bare si fra det så ordner det seg nok Har ferie fra 8 Juli, så regner med det blir rundt den tid. Om det passer ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 27, 2011 snakket med tony i stad og vi tar det uka som kommer etter 8 juli 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 27, 2011 snakket med tony i stad og vi tar det uka som kommer etter 8 juli Flott 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...