#1 Skrevet Juni 26, 2011 Hei noen som har peiling på hvor mye lufttrykk man skal ha i dekka mine? 255/30/22" Audi S8 2001 har nå 2,7 bar i alle dekka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 28, 2011 nei da er det bare å kjøre til det er slitt så ser man hvor feil det er hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 28, 2011 hvor breie er felgene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 29, 2011 hvor breie er felgene? hmm ja det hadde ej så klart ikkje klart å skreve nei...Felgene er 9,5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 29, 2011 Pleier det ikke å stå max trykk på selve dekkene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 3, 2011 Pleier det ikke å stå max trykk på selve dekkene? Ja der sto max 50psi på dekka men klart om det er noen som har hatt 22" på en slik bil så har dei kanskje noen innfo om det beste trykket for å slippe skeiv sliting av dekka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 3, 2011 Eg kjører ca 46 i mine..... Og min bil veier 2240kg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...