#1 Skrevet Juni 26, 2011 Post bilder og video her. Fort fort. Lag gjerne videoer også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 26, 2011 Ja, få lagt det ut! Jeg glemte selvfølgelig kamerabaggen min hjemme:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 26, 2011 Har ikke rukket å titte gjennom bildene engang, og nå venter husets frøkner på at vi skal til Hamar for å kjøpe yoghurt-is, ikke at jeg aner hva det er annet enn at det høres ut som en is som er laget av yoghurt.. Jeg er genial! Men et lite oversiktsbilde rakk jeg visst. Regner ikke med det blir så mye snapshots akkurat, da det mest ble fjas-knipsing egentlig.. Håper Simen og andre kan ta seg av resten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 26, 2011 Langt i fra noen fotograf så blir noen bilder av ymse kvalitet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 26, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 26, 2011 Mye fint som vanlig ser jeg:) Flaks med været hadde dere også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 26, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 26, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 26, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 26, 2011 Oooh, mer om denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 26, 2011 Her er noen av mine, kontakt meg på pm vis du vil ha full highress 5184x3456 (vet det er kjipt med watermark, men sånn må det nesten bli) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 26, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 26, 2011 Masse fine bilder Morten=) angående a6'n over her så er det en je kjenner sin, veldig lav iallefall hehe og 17" oz futura hjul, 1,9 tdi tror je:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 26, 2011 Mye bra bilder her alt ja. Noen fra meg her nå "men flest flyfoto" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 26, 2011 fler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 26, 2011 fler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 26, 2011 Enda flere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 26, 2011 Pøser på med flere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 26, 2011 Og her noen "speilbilder" Ps. se bort i fra "appelsinhuden" som Møller leverer som standard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 26, 2011 En "Taunus 17m" og et par "luftkjølte" Og så en liten film i fra treffet. Premieutdelingen på slutten av filmen. Det var allt i fra meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juni 26, 2011 Jeg gadd ikke å protestere mer enn den lille innvendingen jeg hadde, men etter å ha kjørt hele norge på langs og tvers i mange år så syntes jeg dette ikke hørtes helt riktig ut.. Jeg gidder ikke si mer enn at enten får noen sjekke avstandene med google-maps på treffet, eller så får man gå bort fra "longest distance". Det trenger ikke alltid være de som roper høyest som har riktigst.. No offence til noen av dere som var der i dag, for ikke engang han som selv kjørte fra Holmestrand trodde det var lenger enn Spydeberg, men det var vel mest pga det ble hevdet at det var 23mil derfra til Gjøvik..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juni 26, 2011 Fler bilder Mine drømmefelger for tiden.. Ble bare en smuuule misunnelig på disse..! Yes I do.. Resten får tale for seg selv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juni 26, 2011 hva er adressen din da? så skal jeg sende deg pokalen bare sa hva det sto på km tellern i bilen jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juni 26, 2011 Flere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juni 26, 2011 hva er adressen din da? så skal jeg sende deg pokalen bare sa hva det sto på km tellern i bilen jeg... Jeg for min del kjørte fra Brumunddal, så selv om jeg hadde rygga med henger så hadde ikke jeg skullet hatt den Men klart, hadde jeg kjørt Rv.3 via Alvdal så kunne vi blitt enige.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...