#26 Skrevet Juni 26, 2011 Noen oversiktsbilder og litt folk.. Det er alt fra meg, takk for en kjekk dag med kjekke folk i kjekke omgivelser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juni 26, 2011 hva er adressen din da? så skal jeg sende deg pokalen bare sa hva det sto på km tellern i bilen jeg... Tror nok det var meg han mente der. Jeg bor i holmestrand og trodde faktisk at Spydeberg var lenger syd. Men "pokalen" kan vi bli enige om når det passer sånn, vi prates vel på ett eller annet treff ila. året. Ps. Digget eksosrørene da du (la bilen ned på bakken) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juni 27, 2011 Da starter jeg litt forsiktig. Mulighet for at noen ikke har blitt ordentlig redigerte da jeg er veldig trøtt akkurat nå og ikke ser farger og lys så godt som jeg burde Så derfor av den grunn tar jeg resten senere ;p Også litt folk Mer kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juni 27, 2011 Mye pene bilder her ja! Konge folk tar seg tid til både fotograferinga, redigeringa og opplastinga! Kudos til dere! Selv om er noen savner jeg litt mer bilder av rumper.. Kremt.. Bakdelen av noen biler, mange på treffet nå som var meget pene bakfra (: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juni 27, 2011 mine bilder noe av de er ikke like bra men men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juni 27, 2011 Og har noen bilder av min så sleng ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juni 27, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juni 27, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juni 27, 2011 et til fra meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Juni 27, 2011 Her kommer et par bilder fra meg også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Juni 27, 2011 et par til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Juni 27, 2011 Litt fra meg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Juni 27, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Juni 27, 2011 Mange fine bilder her nå Morsomt at det er så mange som gidder å legge ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Juni 27, 2011 Og en siste bolk med bilder fra meg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Juni 27, 2011 mange kule bilder og biler her. spørsmål åssen får dere lagt ut så mange bilder på en gang? får bare lagt ut 3 om gangen jeg:(. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Juni 27, 2011 Det er nok fordi du laster de opp til forumet, Daniel. mens vi andre bruker for eksempel http://www.photobucket.com og laster bildene opp dit, og bare legger inn direktelinker til bildene i forumposten vår. Dermed blir det regnet som ren tekst og blir formatert slik at bildene dukker opp her på forumet, uten at forumet og klubbens hjemmesider får noen økt trafikk pga bildene. Litt klønete forklart men, håper du skjønte forskjellen.. Du kan forresten også registrere deg på photobucket, det er gratis og det er genialt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Juni 27, 2011 okey takk skal prøve dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Juni 28, 2011 Jævlig mye fine bilder her Kudos til alle som knipser og legger ut så mye! PS, takk for et hyggelig treff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Juni 28, 2011 jøss, fant enda ett.. kanskje litt mye for de fleste men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Juni 29, 2011 Mye bra bilder her! Ang longest distance så går det vel ikke på å rope høyest. Det hadde vel vært en ide for vedkommende å komme med hvor langt det er da eller? Når ingen andre åpner munnen må jo de som har kjørt ett stykke som tør å si noe, si noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Juni 29, 2011 Hva er det du ikke har skjønt her Joachim? Du mener at ingen nevnte Holmestrand under prisutdelingen da eller? For det ble det.. Men når det blir sagt at det er 23mil fra Spydeberg til Gjøvik, så føler nok ikke en som har kjørt 21mil ifra Holmestrand at han skal skrike ut "jamen jeg kjørte 21 mil, det er lengre enn 23 mil!", det skjønner du også Joachim, eller? Jeg så at de to det handla om ble enige, så jeg hadde ikke tenkt å skrive mer om dette. Men siden du spør, så er grunnen at det ble som sagt nevnt at det var 23mil fra spydeberg til Gjøvik. Om man kjører 23mil fra spydeberg til Gjøvik, så kjører man en 5mils omveg. Vil det da si at om jeg kjører fra Brumunddal, via Otta for å kjøpe meg en snickers og så til Gjøvik for å på treff etterpå, får longest distance? Jeg hadde en følelse av at Holmestrand lå lengre unna enn Spydeberg, det var derfor jeg nevnte det under prisutdelingen også, men jeg har ikke alle eksakte avstander innprenta i hodet mitt, bortsett fra at jeg har kjørt begge strekningene mange ganger og som sagt hadde en følelse på hva som var lengst. Men når de det gjalt sa at det var 23 til Spydeberg(som han sa han leste av på triptelleren, noe jeg ikke har/hadde noen grunn til å ikke tro på), og de som kjørte fra Holmestrand sa at det ikke var like langt(og det stemmer det, for Holmestrand er bare 21 mil unna), så gadd ikke jeg protestere noe mere der og da. Poenget med at jeg sjekka det når jeg kom hjem var det at jeg synes enten at man skal gå vekk fra en slik pris, eller så må man sørge for at de som får prisen er den som skal ha den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Juni 29, 2011 Hva er det du ikke har skjønt her Joachim? Du mener at ingen nevnte Holmestrand under prisutdelingen da eller? For det ble det.. Men når det blir sagt at det er 23mil fra Spydeberg til Gjøvik, så føler nok ikke en som har kjørt 21mil ifra Holmestrand at han skal skrike ut "jamen jeg kjørte 21 mil, det er lengre enn 23 mil!", det skjønner du også Joachim, eller?Jeg så at de to det handla om ble enige, så jeg hadde ikke tenkt å skrive mer om dette. Men siden du spør, så er grunnen at det ble som sagt nevnt at det var 23mil fra spydeberg til Gjøvik. Om man kjører 23mil fra spydeberg til Gjøvik, så kjører man en 5mils omveg. Vil det da si at om jeg kjører fra Brumunddal, via Otta for å kjøpe meg en snickers og så til Gjøvik for å på treff etterpå, får longest distance? Jeg hadde en følelse av at Holmestrand lå lengre unna enn Spydeberg, det var derfor jeg nevnte det under prisutdelingen også, men jeg har ikke alle eksakte avstander innprenta i hodet mitt, bortsett fra at jeg har kjørt begge strekningene mange ganger og som sagt hadde en følelse på hva som var lengst. Men når de det gjalt sa at det var 23 til Spydeberg(som han sa han leste av på triptelleren, noe jeg ikke har/hadde noen grunn til å ikke tro på), og de som kjørte fra Holmestrand sa at det ikke var like langt(og det stemmer det, for Holmestrand er bare 21 mil unna), så gadd ikke jeg protestere noe mere der og da. Poenget med at jeg sjekka det når jeg kom hjem var det at jeg synes enten at man skal gå vekk fra en slik pris, eller så må man sørge for at de som får prisen er den som skal ha den. Hørte også det, men sto jo ved siden av dere og mente bare att da kunne dere jo sagt att det ble feil.. Ikke noe mer eller mindre. Men nå er ikke bård mere fin på det att han har tilbydt seg og sende den vidre til han andre, så da bør det vel ordne seg da,, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Juni 29, 2011 Skal jeg stå der å påstå at noen lyver fordi jeg _tror_ at noe ikke stemmer..? Eh, nei.. Og ja, det ordna seg. Og jeg tviler vel på at det hadde vært noen krise for noen av partene om det ikke hadde blitt ordna opp i etter sutringa mi heller, men jeg er av den typen som mener rett skal være rett. Sorry.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Juli 1, 2011 the look sulten totning! åå så blid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...