#51 Skrevet Juli 1, 2011 *gjemme seg* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Juli 1, 2011 Maten var jo rett unna, så ikke rart man smiler når man er sulten som en hel grisefamilie, da:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Juli 1, 2011 var akkurat det jeg tenkte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Juli 1, 2011 Hihi:p Hva slags objektiv bruker du, Petter? Diggbare bra og bra dybde i de: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Juli 1, 2011 canon 50mm f1.8 de fleste bildene har blenderåpning på 2,0-2,8 (lukkertid på 1/4000 ) takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Juli 1, 2011 Den BD registrerte S2'en er sinnsykt fet :-) Creds til Christoffer Johnsen(?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Juli 1, 2011 Korrekt det:) canon 50mm f1.8 de fleste bildene har blenderåpning på 2,0-2,8 (lukkertid på 1/4000 ) takk Takker, da var det som jeg trodde - fast objektiv;) det billigste objektivet til Canon, eller noe dyrere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Juli 1, 2011 Korrekt det:) Takker, da var det som jeg trodde - fast objektiv;) det billigste objektivet til Canon, eller noe dyrere? hvorfor måtte du spørre om det billigste ja, uten bildestabilisator 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Juli 1, 2011 For da ser det ut til å fungere bra til prisen - derfor:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Juli 2, 2011 Tøffe bilder, Petter! Mye fint på dette treffet også, gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Juli 3, 2011 Kjekk norsk ungdom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Juli 3, 2011 du er han helt til venstre? (gjetter) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Juli 3, 2011 Nei, jeg står ved siden av Morten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Juli 3, 2011 var det jeg trudde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Juli 3, 2011 hehe, ja var det jeg synes du sa også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Juli 3, 2011 jepp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Juli 4, 2011 Nei, jeg står ved siden av Morten Dama eller kæll'n? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Juli 4, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Juli 5, 2011 Dama eller kæll'n? Dama driver å går, så da må vel jeg være kæll'n som står da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...