#1 Skrevet Juni 26, 2011 Det har virket i all tid å gire på rattet når jeg slår girspaken over på manuell. men ikke lenger nå. hva kan det være? Jeg har vag-com men er ikke ekspert... Audi A6 Allroad 2001mod. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 27, 2011 Start med å ta en full diagnose, se om noen relevant dukker opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 29, 2011 skal fikse det i morra.. takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 3, 2011 kommer ikke opp noen feilkoder utenom det vanlige på vagcom.. det går å gire ned men ikke opp . på knappene,. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 14, 2011 kommer ikke noen feilkoder. på full diagnose. går ikke å gire opp. på rattet. kun ned. irriterende. da jeg kjører manuelt når jeg kjører med vogn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 15, 2011 Ta av rattet å se om pinnen sitter godt fast i kontakten(airbagkontakten) Er dette ettermontert,så går det 2 ledninger inn til girkassa,dårlig kontakt? Ta av rattstamme deksel,rør litt på ledningene som går inn til sleperingen,tyder på dårlig kontakt noen sted. Jeg ettermonterte ratt med giting på min allroad,det er disse plassene ledningene går. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 15, 2011 Noe så enkelt som en sikring kanskje? Mista alt i multifunksjonsrattet en gang, bytta sikring og det var greit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 15, 2011 Men da har ikke giringen funger ned? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 15, 2011 Hei Hadde noe tull med mitt multifunksjonsratt giring og styring av radio. Feilen var litt periodisk hos meg men fungerte stort sett ikke. Demonterte og loddet over kontaktene på printkortet og siden har det fungert perfekt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 24, 2012 hvordan tar jeg egentlig av rattet? skjønner ikke åssen jeg får AV airbag puta. og hvor ligger dette printkortet.? ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 24, 2012 Jeg mistet giringen på rattet når bilen gikk i "sikkerhetsmodus" pga lite strøm på batteriet.. Men da mistet jeg en del annen funksjonalitet også.. Fungerte igjen når batteriet ble skikkelig ladet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 24, 2012 jeg lader batteriet ofte. vedlikehold. men tenker det må være noe med kontakt . printkort eller.. ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...