#1 Skrevet Juni 26, 2011 kjøpte meg forleden en audi a4 b5 96 mod men den har ett problem med att noe trekker strøm, men vet ikke i hvilken ende jeg skal begynne og siden elektro ikke er min sterkeste side spør jeg om hjelp tidligere eier mente det var noe med annlegge men nå er alt det ute og byttet ut med en vanlig cd spiller og cd veksler er fjernet men fremdeles trekker det, nå vet ikke jeg helt 100% sikkert om den pioneer spilleren er koblet rett.. tidligere eier mente den måtte stå i flere dager før han ikke fikk start og når jeg var sta og testet bilen var den helt dø, koblet på booster og kjørte bilen i omlag en time, satt den fra meg og hentet bilen 4-5 dager senere og da fikk jeg fyring med en gang.. fikk bilen hjem og skulle bytte spiller og da viste det seg att kontakten ikke passet så jeg satt i den orginale bose spilleren, denne måtte kodes opp igjen men den ville ikke være med på leken.. og da startet den å trekke enda mer og dagen etter var ikke det snakk om att den ville starte uten hjelpestart.. noen som har tips,triks og erfarig med dette ? skrik ut ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 26, 2011 Ta ut sikringen for cd spilleren og sjekk om den fortsatt trekker strøm. Har du et amper meter kan du koble dette til å sjekke hvor mye som trekkes. Da kan du starte med å dra ut sikringer en etter en, og se om det skjer noen drastiske forandringer i amp. Morten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 26, 2011 prøvde å måle litt i dag bak på spilleren men på strømsiden er alt i orden men fikk utslag på voltmeteret på høytaler siden ? når tenningen var av... og så lurer jeg på om det hele tiden skal ver strøm bak til sentrallåspumpa og om det kan ha noe å si att den mangler ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 27, 2011 Mål spenningen på batteriet ditt, med og uten spiller tilkoblet. Forskjell i spenning? Det kan også være at du har koblet gul og rød ledning feil. Den gule skal på tenning og den rød skal alltid ha strøm. Mål at strømmen kuttes på den gule når tenningen slås av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 27, 2011 slik det er koblet nå så er det alltid spenning på rød men den er slittet mellom iso og kontakten til spilleren så den blir går på gul alt så rød på gul og gul på rød.. er slik det har vert på de andre bilene jeg har brukt den i og med rød på rød og gul på gul trakk det strøm.. elektro er virkelig ikke min greie 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 27, 2011 Vist du må lagre inn radiostasjonene hver gang du har tatt av og på tenningen. Har du koblet feil. Samme med innstilling av klokke, hvis spilleren din har det. Det er en enkel måte å se om spilleren er koblet feil. Har du satt voltmeter på bil batteriet ditt og sjekket med og uten spilleren tilkoblet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 27, 2011 Ellers kan og batteriet ditt være dårlig. Kalde vintrer tar knekken på mange batterier. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 27, 2011 da er nok spilleren koblet rett ja men har ikke prøvd med og uten spiller tilkoblet.. batteriet kommer fra en ford mustang vistnok så kan hende det er noe amris driit.. men har ett batteri stående med en kompiss som jeg vet er i orden så skal få hentet det og sett om det er plass til det ettersom det er ganske stort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...