#1 Skrevet Juni 26, 2011 Har då fått ein feil melding på min 06 a3 2.0tdi, 19559/P3103 - Motor for Intake Manifold Flap (V157), Malfunction einaste eg merker på bilen er et lys som er komt opp i dashen, og at an bruker litt mer diesel har lest litt rundt på nettet og lest at det ikkje er farligt å kjøra med mens en får tak i ny motor. lurer på om det er noen guruer her inne som kansje kunne ha gitt meg noe tips til ka eg bør\kan gjer? pris på ny motor blandt anna sånn ca. leste og at det vistnok va anbefalt å bytte egr ventil samtidigt av ein eller anna grunn, men eg har då gått med ein liten tanke om å fjerne egrn, siden egr ventilens einaste funksjon såvidt eg veit er å lede litt eksos inn i innsuget slik at NOx utsleppet blir litt mindre. har då tenkt på noe som dette : http://www.egrvalve.co.uk/index.php?page=home noen som har noen innspill på dette, sikkert noen i denna klubben som har gjort det vill eg tro! hadde såtte stor pris på all hjelp dåke kan gi meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 26, 2011 Spjeldet kan skiftes uavhengig av EGR ventilen. Om du blender EGR på din, vil du få konstant lys i motorlampa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 27, 2011 noen som veit pris på spjeldet? og det med lyset sku vist gå an å programera vekk med vagcom, husker ikkje kor den tråden var nå, men var på ei engelsk siden iallefall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 28, 2011 ingen andre som har noen tanker ang dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 1, 2011 Sjekk her http://www.seekpart24.com Ang og programmere det bort med Vag-com, tror jeg ikke er mulig. Dette er et utslipps issue, og slikt skal man ikke kunne drive og justere på med vag-com. På litt eldre modeller kan man justere ned adapsjonen på egr, slik at den ikke resirkulerer like mye som originalt, men dette mener jeg ikke er mulig på de som har elektronisk egr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 2, 2011 takk skal du ha, men fant desverre bare egr ventilen der inne, ikkje den eg skall ha! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...