#1 Skrevet Mars 22, 2005 Jeg trenger dele-nummeret til den radio-ramma som gir dobbel-DIN radioåpning på en ''99 Passat 3B med Climatronic. Den som altså flytter Climatronic'en ned. Vet ikke om denne er interiørspesifik (har carbon-farge nå)? Jeg trenger vel også de andre delenummerene hvis det er flere deler i forbindelse med denne "konverteringen" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 22, 2005 Denne kanskje? Vet du hva interiøret ditt heter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 22, 2005 Denne kanskje?Vet du hva interiøret ditt heter? Har dessverre ingen anelse 2a ser ut til å stemme, men klarer ikke helt se hva mer jeg trenger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 22, 2005 Du trenger bare den ramma. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 25, 2005 Noen som har denne i "prislista" si? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...