#1 Skrevet Juni 26, 2011 trenger en bensin pumpe i min golf 1 cab. som er kraftig nok til og bruke på en g60 1.8. har lest litt rundt og har skjønt at en pumpe til en golf 1 gti er kraftig nok. har også lest at hvis man kjøper en bensin pumpe på biltema til en saab 900 turbo så er den både kraftig nok til å bruke til en golf 1 gti men at den også passer? her er bildet av den pumpen som er bilen min nå. By tmswag at 2011-06-26 kan noen si klart at den til saab 900 turbo passer i bilen min og kan brukes til en g60 motor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 27, 2011 bump.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 27, 2011 Har ikke bilen din 2 bensinpumper? En i tanken som over her som er matepumpe og en under som er trykkpumpen? Hvis det stemmer hvorfor bytte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 27, 2011 usikker på om det er 2 pumper på bilen min.. men selv om det er 2 pumper så må vel en av dem byttes sånn at det blir nok trykk til å få en g60 motor til og gå riktig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 28, 2011 usikker på om det er 2 pumper på bilen min.. men selv om det er 2 pumper så må vel en av dem byttes sånn at det blir nok trykk til å få en g60 motor til og gå riktig? Legg deg ned å se under ved forkant av bakhjulet om det sitter en pumpe til der. Mener alle cab'ene med innsprut har det. Hvis det er en pumpe der så gir den jo like mye trykk som på en ener GTI og holder nok det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 28, 2011 bilen står 10 mil unna så blir litt vanskelig. men jeg har sjekket på germanautoparts og der står det at jeg har to pumper : ) 1 i tank og en hoved pumpe som er under bilen : ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...