#1 Skrevet Juni 27, 2011 Hei! Fant ut til min store ergelse at Rieger diffusoren i karbon imitasjon som jeg kjøpte i Tyskland forrige måned IKKE passet til min nye 2012 Audi A4 Avant pga avtagbart hengerfeste... Denne koster kr 3 900 i Norge, men selges for kun kr 2 300 som er kostpris / pris i Tyskland. Uåpnet i org.embalasje med plastrundt osv. OBS! Passer ikke S line, men kun "vanlig" B8 A4 Avant + Sedan 2008 - 2012. Bor i Oslo men kan sendes landet over i posten da den veier 2-3 kg... Mvh Stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 27, 2011 For bilder og mer info stianomli@gmail.com eller 40 03 96 01 ! Hei! Fant ut til min store ergelse at Rieger diffusoren i karbon imitasjon som jeg kjøpte i Tyskland forrige måned IKKE passet til min nye 2012 Audi A4 Avant pga avtagbart hengerfeste... Denne koster kr 3 900 i Norge, men selges for kun kr 2 300 som er kostpris / pris i Tyskland. Uåpnet i org.embalasje med plastrundt osv. OBS! Passer ikke S line, men kun "vanlig" B8 A4 Avant + Sedan 2008 - 2012. Bor i Oslo men kan sendes landet over i posten da den veier 2-3 kg... Mvh Stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 28, 2011 Her er bildet! Det er en enkelt som passer dobblepotter til venstre - f.eks 2.0 TDI eller 1.8 TFSI. Helt ny i org embalasje med plastrundt og alt... Utrolig synd da den er meget fet.......... S For bilder og mer info stianomli@gmail.com eller 40 03 96 01 ! Rieger diffusor bak.pdf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...