#1 Skrevet Juni 27, 2011 Hallais! På tide med 'vårens siste' treff, og da er det snakk om vi klarer å gjennomføre det før alle drar på ferie! Det er vel fordel (erfaringsvis) å satse på en fredag eller lørdag, og da er det ikke så mange å velge mellom. 'ordinært' lokallagstreff er stipulert til torsdag 7. juli. Så da er spørsmålet: Hvilke(n) dag(er) passer best for deg/dere? Fredag 1. juli Lørdag 2. juli Fredag 8. juli Lørdag 9. juli Det blir tradisjonen tro pizza i bakgården på Peppes i Tønsberg, med god mulighet for å teste lysløypa etterpå! Dette er bra tradisjon, så sleng dere på! For oss passer dessverre kun fredagene. Svar så fort som mulig, og i hvertfall innen onsdag 29 juni!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 27, 2011 Lørdag 2. juli Dette er den eneste dagen som jeg ikke jobber. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 27, 2011 Fra tlf/besøk: Nico: Fredag 1. eller lørdag 2. Buddha&frue: Fredag 8. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 28, 2011 Tror det blir mer eller mindre det samme for min del 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 28, 2011 Tjaaaa, si det du Tror egentlig bare en dato må settes også må jeg tilpasse meg det. (Jeg føler jeg alltid stiller et spørsmål i hver tråd, men.. Lysløype?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 28, 2011 (Jeg føler jeg alltid stiller et spørsmål i hver tråd, men.. Lysløype?) Som betyr "Pub-runde" fra sted til sted etter Peppes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 29, 2011 Hehe.. MÅ jeg virkelig minne om 17 stk 0,6 øl fordelt på TRE personer, chilinøtter i cleavage, pizza i trappa på havariet og utkastelse fra karaokebar? Som sagt, sommeravslutningen har lange tradisjoner.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 29, 2011 Hehe.. MÅ jeg virkelig minne om 17 stk 0,6 øl fordelt på TRE personer, chilinøtter i cleavage, pizza i trappa på havariet og utkastelse fra karaokebar? Som sagt, sommeravslutningen har lange tradisjoner.. DETTE kjenner jeg ikke til!! Om noe skal passe best for meg må det være fredag 8. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 29, 2011 Oi.. for en overveldende respons! Tipper endel alt er på ferie, og andre ikke har sett noe, så vi avgjør dette i løpet av dagen sånn i tilfelle! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 30, 2011 Fått indikasjon til ennå et medlem (Geir C.) at fredag 8. passer best, så da blir det kjapt og greit følgende: Tid: Fredag 8. juli, kl 1900 Sted: Peppes Pizza i Tønsberg Møt opp til sommerens vakreste(?) eventyr! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 30, 2011 Kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 30, 2011 Kommer for pizzaen, men ikke lysløypa. Banekjøring står på tapetet for helgen og dermed kan jeg ikke ligge ferdi slakta hjemme og si ting vi alle vet egentlig ikke er sant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 30, 2011 HMMM... hvis jeg ikke har funnet noen andre venner i henge med,får jeg vel prøve å ta meg en tur...;-p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 1, 2011 Snart i ferie modus Hvis jeg ikke drar på hytta, så kommer jeg men må se hvordan været blir på Gaustablikk først. Men hadde kanskje vært på tide å ta en tur snart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 1, 2011 Fått indikasjon til ennå et medlem (Geir C.) at fredag 8. passer best, så da blir det kjapt og greit følgende: Tid: Fredag 8. juli, kl 1900 Sted: Peppes Pizza i Tønsberg Møt opp til sommerens vakreste(?) eventyr! Hvertfall sommerens mest spennende Dere som ikke har vært med tidligere må hive dere med en runde: ja : Absolutt å anbefale! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 3, 2011 hørtes koselig ut! men da er jeg på vei til bergen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 4, 2011 Jeg tar turen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 5, 2011 (endret) Får vel se om jeg ikke detter innom en tur Edit: Det gjør jeg nok ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juli 5, 2011 Jeg tar turen! BTW, jeg har alt fikset ombooking med Jane! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juli 6, 2011 BTW, jeg har alt fikset ombooking med Jane! Flott, flaks at jeg sjekket forumet igjen før jeg ringte selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juli 7, 2011 Blir det også pizzatreff i dag, eller blir det bare sommeravslutning i morgen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juli 7, 2011 Kun sommeravslutningen i morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juli 7, 2011 'Bare' og 'bare'.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juli 9, 2011 Takk for hyggelig treff! Vi ble ni til slutt, og selv om værgudene ikke akkurat viste seg fra sin beste side, hadde vi det fint under taket på Peppes, selv om Kristoffer og Dag 'klagde fælt' på at de ble våte her og der. Geir som hadde GÅTT fra bussen og ned gjennom byen, var relativt mye våtere enn oss andre, men minst like blid. Dag ville ha en Stensland, men vår vert påstod at baren ikke åpnet før kl.22. Dag ringte da inn til kjøkkenet, og litt etterpå kom Jane med en en fin Stensland til Dag som ble veeeldig blid! Etter pizza, dessert (Hvor etpar av dem tok veeeeeldig lang tid å lage..) og i hvert fall for min del altfor store mengder kjøre-drikke, (To stk 0.8l Solo er drøyt..) dro Geir, Thomas og AB&BE videre til Havariet, hvor det var overskudd av badegjester med i overkant selvtillit, rutete skjorter og seilerjakker. Sommeren i Tønsberg er definitivt i gang! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...