#1 Skrevet Juni 27, 2011 Hei, Er det noen som vet om hva denne skal ha av tenning? Orginalt har denne insprut og tipper at dette er regulerer seg selv, men nå har jeg 2 stk Weber 40 DCOE. Noen som vet hvor mange grader tenning som kan være gunstig? Mvh Jørn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 27, 2011 Hvilket tennings system bruker du? Henter du ut vakuum til tennings systemet? Det bør vel ikke vere så mye differanse i forhold til resten av 'VAG verden, dvs 4-8 grader på tomgang og max 45grader ved 6000rpm og max vakuum. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=204677 Her diskuteres det tennings systemer så det holder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 27, 2011 Jeg henter ikke vaakum noen steder. Jeg har en sort firkantet original tenningsmodul med 4 styresignal kabler bort til fordeler. (Orignalt) Eneste stedet jeg har vaakum er bremsekraftforsterkeren... Men da får jeg teste litt med det du nevner! Mvh Jørn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...