#1 Skrevet Juni 27, 2011 Hei Da er det tid for treff. Håper så mange som mulig stiller, men er jo ferie for mange:) Fint vær=Storcash Normalt vær=Under taket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 27, 2011 stor sannsynlighet for at jeg stiller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 27, 2011 Satser på eg kommer også. Har du skiltplater og klistremerker Ole-Jørgen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 27, 2011 Stiller jeg/vi også. Trenger klistremerker,og skiltplater. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 27, 2011 Jepp, jeg har litt igjen ennå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 27, 2011 skal prøve svinge innom jeg også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 27, 2011 Kommer jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 27, 2011 Får prøve på dette etter gammelt... Ole: Har du med S6 så eg får glane på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 27, 2011 Nei, den er på hjullager og bunnpanne bytte, så blir A6'en:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 27, 2011 Satser på og komme eg og litt usikker på hvor "under taket" er? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 28, 2011 Kan ikke komme i dag dessverre. Kristoffer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 28, 2011 Satser på og komme eg og litt usikker på hvor "under taket" er? :-) under Danmarksplassveien, hvis innkjørsel til Storcash er til venstre er det 10 meter til over en hump og til høyre, da ser du p-plassen under tak der! Og det blir vel med høy sannsynlighet under tak første gang jeg har lagt frivilig i 50 på motorveien på vei til jobb, har ikje sett makan til monzunregn i Bergen før(og det sier jo litt) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 28, 2011 Da kan eg meddele at eg ikke får sjangs til og delta alikevel Min sønn har seff greid og få noe influensa greier i bhg i dag så eg må nok holde meg hjemme med han.. Arrghhh.... jaja får prøve igjen neste gang.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 28, 2011 Hadde tenkt meg avgårde jeg også, men det har dukket opp noe som forhindrer meg i å stille i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 28, 2011 Jeg er dessverre opptatt med noe BSR PPC tuning av en Volvo V70, så jeg rekker ikke innom i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...