#1 Skrevet Juni 27, 2011 Hei, eg har en audi s4 2.2t aan, der eg skal skifte svingningsdemper, eg fikk tak i en her på forumet som var i god stand, den er prikk lik den som eg har, men det hullet som den store bolten går gjennom er på måte lengre aksling på, noen som har vert borti dette? vill dette ha noe å si? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 27, 2011 Den med lengre aksling på skal det ikke brukes skive på. Den forrige du hadde, så skal det ha ligget en skive på innsiden av svingningsdemper. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 28, 2011 takker for svar, men det er ikke skive på den no, eg har no tatt den på og teitet det sammen, men da stikker registerreimen en halv cm uten for kammen , vannpumpa å stramehjulet. å ser ut som reima tar borti stål dekselet bakom reimhjulet på veiva.. noen som vet ka som er blitt gjort feil? eller kan eg ikke bruke denne svingningsdemperen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 28, 2011 det virker som register drevet er kommet for langt ut. sikker på at ikke den med lengre aksling skal ha skive på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 28, 2011 Hvilket delenr er det på den nye svingningsdemperen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 28, 2011 ny ( brukt), finner ikke delenr, dette var fra en 2.2t aan men s6, men det skal vell ikke ha noe å si? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 28, 2011 Jeg brukte svingningsdemper fra S4 på min S6 og da måtte jeg på med den skiva som det er snakk om her. Funker utmerket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 29, 2011 ja, det jeg hadde gjort feil, skiven som stod i skulle av Problem fikset, tråd kan stenges 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...