#1 Skrevet Mars 22, 2005 Hoff, holder på og lakkere audi ringene i grillen i bilens farge (sort) samt lett soting av baklyktene på min vesle audi.... noen andre som har gjort dette før?? Bilder kommer om ett par timer når jeg blir ferdig!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 22, 2005 har lakket baklyktene mine med rød transparent lakk. Er ganske fornøyd! Blinker ganske gult, så regner med at det holder mål på eu kontroll. Bare pass på å ta mange tynne lag! ikke bli overivrig å ta på tjukt..da renner det maling utover å lager sånne lekre striper.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 22, 2005 Ble ganske bra syntes jeg... gjorde du det på innsiden eller på utsiden?? hadde på fire tynne lag, og heldigvis var boksen tom da... ble nemlig enda mørkere når det tørka helt!!! har ett lag med klarlakk før ringene er klare:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 22, 2005 gjorde det på utsiden. Ble bra det der! Du får kjøre den ut av garasjen å se hvordan det er i dagslys. Også prøve blinkerne å se om det fortsatt blinker gult. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 22, 2005 Da var ringene også ferdig:-) ja syntes soting ble veldig bra, men gult og gult...hehe jeg syntes jo det men sikkert ikke politiet...hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 22, 2005 nice det ser ut som du har gjort en kjempe jobb med lyktene og grillen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 22, 2005 Ja detta ble jeg fornøyd med... Sotingen gjorde jeg på utsiden av lykta så får bare håpe at det ikke begynner å flasse... Er det noen som har noen flere ideer om flere forholdsvis billige måte og piffe den enda mere opp??? Har kjøpt senkesett (ikke montert), og felger skal jeg bort til Shariffen og kjøpe i mai!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...