#1 Skrevet Juni 27, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 27, 2011 Oppsiktsvekkende er det eneste ordet jeg kommer på i farten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 27, 2011 med 5'er også jo :D Liker liker liker :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 27, 2011 A5 og A5, er vel ikke stort igjen av den. Dog, jeg kunne godt tenkt meg å legge så feite spor ved rivstart. Forøvrig en artikkel om bilen i forrige Bilsport. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 28, 2011 det er en måte og ødelegge en a5 på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 28, 2011 Jensa e svenske kongen av 5er just nu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 28, 2011 (endret) det er en måte og ødelegge en a5 på.. Ødelegge?? Den gjør jo stripa på 8 sek, vil kalle det oppgradert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 28, 2011 det er en måte og ødelegge en a5 på.. Enda godt det er en bil som fortsatt produseres, da, og ikke en gammel klassiker;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 28, 2011 Sjef, å endå gråvere at det var montert oppi en god gammel 5`er i den .... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 28, 2011 Tøøft! Det lukter 7 sekunders kjøring av dette, gromt! Karosseriet passer finfint til dragrace synes jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 29, 2011 Jensa e svenske kongen av 5er just nu Trodde det var du som var det jeg Johan: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 29, 2011 det er en måte og ødelegge en a5 på.. Innpresset på felgene er iallefall helt feil, kunne hatt doble dekk og fortsatt tucket! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 29, 2011 Svensker sier jeg bare.. Men var tøff den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...