#1 Skrevet Juni 27, 2011 Er det noen a3 eiere som ønskerå bytte ratt med meg,i grunn bare airbagen jeg trenger. airbagen må være fra 2005 og fra 3 eikers rett som er sort. I bytte så tilbyr jeg 3 eikers s-line ratt som står i min a6 i dag. Dette rattet passer rett a3,men airbagen i a6 passer ikke a3 rattet som jeg har kjøpt. Den som bytter får tilsendt mitt ratt og kan montere den før man sender den andre rattet til meg. Jeg betaler frakt og kan være hjelpelig med lån av vag com for sletting av feilcoder. Å skifte ratt tar max 15 min,så dette er en grei jobb. Håper noen a3 eiere der ute som ikke har s-line,er inntrisert:) Her er bilde av min s-line ratt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 28, 2011 Ingen som har lyst på et strøkent s-line ratt med multifunksjonsknapper?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 28, 2011 Hei jeg har en audi a3 som ikke har s-line ratt. Kan være inntrisert i det . Ring meg da vel på 97091562 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 28, 2011 Takk til Tom Erik for hjelpen med å bytte ratt med meg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...