#1 Skrevet Juni 28, 2011 (endret) Senk gjerne bilen samtidig : rolleyes:p Ønsker er vell egentlig alt som kan passe mot UG. fra mørkere rød til blå, rosa, grønn, pattern? fantasien har ingen grenser. På forhånd takk for hjelpen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 29, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 29, 2011 her har du ett par farger ska du ha fler så rop ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 29, 2011 her har du ett par farger ska du ha fler så rop ut Supert, rått, takk skal du ha KRH! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 29, 2011 Røde ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 29, 2011 Røde ! Hehe ... ! Er meget usikker for øyeblikket faktisk... har/hadde vell egentlig bestemt meg... men så måtte jeg lage denne tråden sånn "just in case" og så her er vi... Røde, vell ..... Det har jo Vågen! Ender vell opp med 1 grønn, 1, rød, 1 blå og 1 hallo katten *tenke tenke* Hmmmmmm.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 29, 2011 Sølvfarget som de er:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 29, 2011 Sølvfarget som de er:) Ikke tull da Hver sin smak men kan si at DET skjer ikke... Da bytter jeg heller felger Hehe.... Greit at felgen skal være OEM men farge/lakk kan man da "leke" med. Skal vi forresten ta noen kjøre bilder igjen snart? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 29, 2011 jeg syns lyseblå og grønn va rått 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 29, 2011 jeg syns lyseblå og grønn va rått Da har vi ca samme smak når det kommer til denne casen.... Står vell mellom Grønn (som bare stjeler showet laaaaang vei) til Blå (som er ekstremt det også men også en "dert" tonet ned ifht. grønn) også kanskje bare kanskje lilla (bare fordi) men tviler... *tenkte tenke* nok en gang... Nb. Takk for alle innspill 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 29, 2011 Røpet vel litt kva farge eg håpet at disse kom i for en stund siden, men tenkte eg kunne prøve å få den til i photoshop også Gav deg også en liten detalj til, som kanskje hadde blitt litt tøff? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 29, 2011 Har to vogner som må fotograferes i fart:) kan ta det uken etter neste uke.. Da er drage og kids vekke!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 29, 2011 LETT mint green! Slik som dette: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 29, 2011 Lilla! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 29, 2011 Røpet vel litt kva farge eg håpet at disse kom i for en stund siden, men tenkte eg kunne prøve å få den til i photoshop også Gav deg også en liten detalj til, som kanskje hadde blitt litt tøff? Hey! Takk for PS'n! Den detaljen der kommer men vet ikke hvilken farge det blir ennå Har to vogner som må fotograferes i fart:) kan ta det uken etter neste uke.. Da er drage og kids vekke!!! FLOTT, det ordner vi! LETT mint green! Slik som dette: Lilla! Du skulle bare visst, helt i begynnelsen så sa jeg til meg selv at neste gang jeg handler felger som skal lakkes SKAL det bli lilla, men det ser ut som det ikke blir det. Vanskelig det å holde avtaler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 29, 2011 svarte, med kanskje striper fra fargene fra bilen..... vet ikke... tenker litt høyt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 30, 2011 Glad eg ikkje er deg, vanskelig valg dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 30, 2011 mmmmm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 30, 2011 Lilla eller grønne, Julius +++++ ekstra loooow 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juli 4, 2011 Likte veldig godt den "mint" fargen Kim Rune photoshoppet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...