#1 Skrevet Juni 28, 2011 Som tittel sier lurer jeg på hvilken fester som passer til AEB motor i B3 4 syl Quattro? Vet det er vært diskutert og slikt, men aldri funnet noe konkret svar? Håper noen har ett enkelt svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 30, 2011 Ingen som har noen tips? Er ikke sikkert det er motorfester som passer rett på b3 4 syl traversen til 1.8t. Men noen som vet om det finnes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 4, 2011 Ingen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 8, 2011 Det passer dårlig. 1,8t blokka har andre festepunkter på selve blokka. Med fester fra ADR (1,8 sugemotor fra Cab) kan du sveise inn 5'er fester i rammevangene å få det til bra. Den beste løsningen slik jeg ser det i 4'er 80 B3 er å bruke de originale A4 festene på blokka og sveise om festen på traversen i 80en. Det står en del om motorfester i Trod Gjøran og mine Audi 80 prosjekttråder. mvh Vegard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...