#1 Skrevet Mars 22, 2005 Hei alle sammen. Min stakkars lille yndling står fast i garasjen. Foreløpig stått der i 3mnd, uten skilter. Kan noen hjelpe meg å skaffe en servopumpe til min golf rallye 89mod ? Trenger ikke være ny, bare inntakt, så jeg får godkjent bilen min igjen. Håper på svar før sommeren Send gjerne mail, hvis det ikke går gjennom forumet. "minikriss@hotmail.com". Ha en god påske folkens ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 22, 2005 Hei alle sammen. Min stakkars lille yndling står fast i garasjen. Foreløpig stått der i 3mnd, uten skilter. Kan noen hjelpe meg å skaffe en servopumpe til min golf rallye 89mod ? Trenger ikke være ny, bare inntakt, så jeg får godkjent bilen min igjen. Håper på svar før sommeren Send gjerne mail, hvis det ikke går gjennom forumet. "minikriss@hotmail.com". Ha en god påske folkens ! har en liggende og slenge jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...