#1 Skrevet Juni 29, 2011 Sitter og leter etter coilovers til en Audi 100 som skal kun brukes som banebil, men er ikke så mye og finne til denne bilen. 2Bennet leverer et sett med kone dempere og justerbar høyde. Alternativet er og bygge selv, men er litt skeptisk til dette. Så lurer på om det er noen som har erfaring med understell fra 2bennet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 21, 2011 ingen som har noe erfaringer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 22, 2011 Tom Rune Fristad har slike under 90 q'en sin. Så får vi se hvor lang tid det går før denne hektiske og sympatiske mannen er inne her igjen;). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 24, 2011 Hei hei, ja jeg har erfaring. Løp å kjøp Fungerer utmerket på min 90. Nå kjører jeg med litt stivere oppsett enn det som er std. Med Race dempere og ikke vanlige gule koni. Uansett, send en mail til gutta, forklar hva bilen skal brukes til, fortell om effektmål mm å skal du se at du får noe som fungerer. Står litt mere om det i tråden min HER 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 24, 2011 Hei hei, ja jeg har erfaring. Løp å kjøp Fungerer utmerket på min 90. Nå kjører jeg med litt stivere oppsett enn det som er std. Med Race dempere og ikke vanlige gule koni. Uansett, send en mail til gutta, forklar hva bilen skal brukes til, fortell om effektmål mm å skal du se at du får noe som fungerer. Står litt mere om det i tråden min HER Det høres bra ut. Skal se litt i tråden din. Har allerede opplyst om hva det skal brukes til, og har også hørt på de race demperene samt spesial lagde fjærer med rett senk og sånn. Kvaliteten virker bra? Skal jo brukes kun til bane denne bilen, men er en audi 100 jeg skal ha det på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...