#1 Skrevet Juni 29, 2011 Heisann. Er helt ny på forumet her og trenger litt hjelp. En lampe i instrumentpanelet har gått, og jeg trenger hjelp til å komme inn bak dashbordet for å bytte den. Noen som vet hvordan man gjør det? kan virke som om man må inn via undersiden, stemmer det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 29, 2011 Håper du blir litt klokere og få den ut, lampene er er de små hvite knottene som du bruker flattrekker på, så bare vrir du en halv omgang rundt så "popper" de ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 29, 2011 Takk for linker, Tor Arne. Må ærlig innrømme at det aldri falt meg inn å se etter det der på youtube, men nå vet jeg bedre. Har en idê om hva jeg skal gjøre nå, og lar deg få vite hvordan det gikk. Så, til biltema for å finne pære. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 2, 2011 Stikk innom Hellanor i byen du Der har vi rabatt også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 3, 2011 Thomas, der hadde de ikke det jeg trengte, gitt, men de hadde det på VW-Audi like borti gata. Det er en ukes bestillingstid på pærene og de koster 50,- per stk hvis jeg ikke husker feil. De gav meg også denne til å hjelpe meg med arbeidet: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...