#1 Skrevet Juni 29, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 29, 2011 For endte gang bøyer jeg meg i støvet! Ken Block kan gå å legge seg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 29, 2011 er helt sjukt som dere satser Som Jahn sier Block kan gå å legga seg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 29, 2011 er dette den samme Audien du hadde for 2 år siden? Kjøpte en grå Passat av deg da, da du viste den til meg og en kamerat da. Mener det var april 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 29, 2011 Helt sinnsykt.: rock :: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 29, 2011 Detta er sykt sykt og sykt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 29, 2011 Lukter svidd igjennom pc'en jo: rock : Sitter gjerne på engang: vinke : hehe. Gleder meg til gatebil allerede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 30, 2011 Jeg lurer på hvilken clutch dere er fornøyd med ? Regner med det er 01E kasser her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 3, 2011 Jeg lurer på hvilken clutch dere er fornøyd med ? Regner med det er 01E kasser her. 01E kasser ja Vi bruker Tilton Rally 2-Plate. 940 nm. Den tåler mye juling og er fin å bruke med orginale pumper og utløser arm. Lager ei hylse og bruker tilton utløserlager på dem. Jeg har ferdig maskinerte svinghjul for tilton clutch liggende om du er intr. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=210968 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...