#1 Skrevet Juni 29, 2011 (endret) ............... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 20, 2011 Ny pris 45000,- / bud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 10, 2011 Fortsatt tilsalgs? Er bilen godkjent med motor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 12, 2011 kan ikke tenke meg att den er godkjent me motor..men spotta den i sommer..bare lyden er verd 100k Lykke til med salg..har pengboka vert me meg hadde jeg kommet å hentet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 12, 2011 (endret) ........... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 12, 2011 Fortsatt tilsalgs ja. Kun EU-godkjent med motor. Takker for positiv omtale Når er den eu-godkjent? Aner ikke hvor mange ganger jeg har sett på denne annonsen nå, men begynner å bli noen ganger. Veldig lyst, men.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 12, 2011 (endret) ........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 13, 2011 35 så tar jeg den på dagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 14, 2011 36k cash kontant? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 28, 2011 helt herli bil da...2.9 vr6 i toer funker vanvittig godt...synd det ikke er å fåå godkjent d.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 7, 2011 Er det helt håpløst og få godkjent vr6 i golf 2? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 7, 2011 Er det helt håpløst og få godkjent vr6 i golf 2? Nej, det er det ikkje.. MK1 er mer eller mindre umulig uten tur til Tyskland: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 11, 2011 ikke hørt om noen som har fått det til nå de siste årene men nok om det..hadde det vært mai nå,å den bilen lå til salgs hadde jeg kjøpt tvert.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 11, 2011 ikke hørt om noen som har fått det til nå de siste årene men nok om det..hadde det vært mai nå,å den bilen lå til salgs hadde jeg kjøpt tvert.. Er jo halve gamle bilen din så brukte den jeg hadde som delebil, så det meste stammer vel derifra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 11, 2011 Bytte i en 2002 opel vectra stasjonsvogn? Evt kanskje et lite mellomlegg fra min side.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 28, 2011 Solgt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 20, 2012 Solgt? Ja, se her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=241851 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...