#1 Skrevet Juni 29, 2011 (endret) lkkkk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 29, 2011 Bilder er en fin ting når man skal selge bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 29, 2011 Legger ut et bilde jeg ble tilsendt av bilen ivertfall Trådstarter må bare si ifra om eg skal fjerne det igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 29, 2011 Er det denne som ble fixet opp hos rune hansen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 29, 2011 ja fikset opp men aldri montert som han skulle hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 30, 2011 Stemmer. Jeg har brukt noen timer på den for å si det sånn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 30, 2011 Bilen er vanvittig fin blitt, legger ut ett bilde jeg tok med mobilen her for noen uker siden jeg, i første innlegg Njoy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 5, 2011 (endret) Nypris 60 000 ! må bort fort da jeg har ny bil klar Edit: kan bruke bruksbil+ Gromme femmer trim deler eventuelt komplett kit som delebetaling ;-) kom med forslag ! Lagt til etter 3 dager 15 timer: Er lov å komme med bud folkens ! Bilen har i dag fått nytt oljefilter og ny olje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 8, 2011 Opp igjen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 6, 2011 Ny pris, 44.000 Ingen som sjesker? Har ikke akkurat stresset med å få denne vekk, men ila. uka legges den ut på finn.no Husk : Bn pipes = feeet lyd S6 fjærbein foran og bak Meget pen i lakken Slå på tråden for en hyggelig bilprat.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 6, 2011 Legger til litt som er gjort med bilen =det er komplett s6 bakstilling på bilen! mansjetter forran ble byttet når kassa ble overhalt! bilen er lakket med front vindu og bak vindu av bilen! proff sota bak vindu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 13, 2012 bil solgt ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...